Wednesday, January 5, 2011

aku wif new yer, new job n new instruction describtion

01/01/2011 patutnya aku dah stat buat keja baru..keja skrg nih aku hendel bab2 student master n phd.pening mmg ler pening..klu student malaysia ok lagik, tp mai tang student foreigner nih aku dah mmg jd darah nek kepala..harap2 pak2 arab n iran kat luaq sana tuh x baca la yer stetmen aku nih heheh....

mau x nya, dari uruskan borang permohonan kemasukan, hal2 kemasukan, bantuan kewangan skim zamalah, graduate assistant n so on la...tp stil enjoy walopun kadang2 aku bz n kdg2 aku ngulat...tgk kwn2 len bz, aku pun wat2 bz gak hehe.yeah gud bai bhgn rancangan ijazah tinggi....selamat tinggal dunia viva, slmt tinggal dunia interview student2 tuk GA n skim zamalah n welcome to kak dilah sbb akan mik alih tugas aku pasnih heeh

my new job description is urus kan hal2 kewangan student2...hah nk lari dari mulut student, masuk dlm perut student gak noooo..tp ok la klu nk try bnda baru...
kali nih aku byk setel peyment, permohonan peruntukan geran student2...beno nya aku dah ada la basic sikit2 sal kwgn masa kat usm induk dulu tp buat main dgn dah tinggal lama, aku pun jd berkarat sedikit sebanyak.....pa pun i'll try my best to create something interesting in my new job..
yeahhhhhh c ya

No comments:

Post a Comment